سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر کولر گازی ال جی مشهد

 

اهمیت کولر گازی در زندگی امروز

امروزه با توجه به منسوخ شدن استفاده از کولرهای آبی،‌ روز به روز درخواست برای نصب کولر گازی بالا و بالاتر می‌ره. این سیستم‌ها تقریبا تمامی نیاز‌‌های هر فردی رو نسبت به گرما و سرما به طور کامل پشتیبانی می‌کنند؛ در سال‌های اخیر همواره تابستان‌‌های گرمی رو دیدیم. کولر‌‌های گازی می‌تونند سرمایش بسیار محسوس و قوی‌تری رو به منزل شما هدیه بدن. ضمنا نصب کولر گازی در مناطق جنوبی ایران مثل زاهدان و دزفول و اهواز بسیار واجبه و درصد بالایی از کولرهای اون مناطق رو همین کولرهای گازی پوشش می‌دن. گرمای طاقت فرسا در این مناطق ایجاب می‌کنه که حتما و حداقل در هر واحد ساختمانی، یک کولر گازی نصب بشه. همچنین به علت پرطرفدار بودن این کولرها، قطعات مورد نیاز به تعویض و یا تعمیر اون‌ها هم به آسونی در دسترسه.

تعویض و یا تعمیر کولر گازی؟!

اگر کولر گازی شما خوب کار نمی‌کنه یا اصلا روشن نمی‌شه، حتما یه مشکلی داره؛ اما برای رفع این مشکل باید کولر رو تعویض کرد یا با تعمیر هم می‌شه اون مشکل رو برطرف کرد؟! فارغ از این‌که انواع مشکلات مختلف کولر گازی می‌تونه قابل رفع یا خیلی حاد باشه، نکات دیگری رو هم باید در نظر گرفت تا مطمئن بشید باید کولرتون رو تعویض کنید یا با تعمیر هم کارش راه می‌افته! در این بخش به بررسی بعضی از این نکات می‌پردازیم:

 

هزینه‌ی تعمیر کولر گازی تون رو حساب کنید!

تمام هزینه‌هایی که تا به‌حال برای کولر گازی تون پرداخت کردید رو ضربدر تعداد سال‌‌‌هایی که کولر گازی تون رو خریدید بکنید. اگر عدد مورد نظر به بیش از 5000 رسید، تعویض کولر گازی گزینه بهتری نسبت به تعمیر‌‌‌‌‌ اونه. شما همچنین باید هزینه نگهداری و همچنین زمانی که صرف یک دستگاه قدیمی در برابر یک دستگاه جدید می‌کنید رو در نظر بگیرید.

در صورت مواجه با این قبل مشکلات برای تعمیر کولر گازی خود به سایت توس سرویس مراجعه و سفارش خودتون رو ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن در مشهد کارشناسان ما نسبت به تعمیر کولر گازی شما اقدامات لازم رو انجام بدن.

 

نکات لازم برای تعمیر کولر گازی

بعضی از وسایل خونه هستند که اگر مشکلی براشون پیش بیاد، می‌تونند روند زندگی روزمره‌ی شما رو مختل کنند. یکی از این لوازم خانگی کولر گازی هست؛ اگر در فصل‌های گرم سال مشکلی برای کولر گازی شما پیش بیاد، تحمل اون گرمای طاقت‌فرسا و کلافگی بعدش، واقعا سخت خواهد بود؛ در این مواقع یا می‌تونید به تعمیر کولر گازی فکر کنید یا تعویض اون؛ خبر خوب این‌که در 90درصد مواقع کولرهای گازی قابل تعمیر هستند و دیگه نیازی نیست متحمل هزینه‌های بالای تعویض اون بشید. اما از اون‌جایی‌که این کار بسیار تخصصیه، باید به دست تعمیرکار ماهر سپرده بشه؛ در غیر این صورت متحمل هزینه و عواقب جبران‌ناپذیری خواهید شد.

کولر گازی رو بهتر بشناسید

قبل از این‌که به سراغ توضیحاتی راجع به تعمیر کولر گازی بریم بهتره کمی راجع به کولر گازی شناخت داشته باشید؛ کولر گازی نوعی از سیستم سرمایشیه که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده این مدل کولر بسیار حساس بوده و درصورت برخورد با کوچک‌ترین مشکلی توصیه می‌شه به سرعت سراغ متخصصین تعمیر کولر گازی برید؛ اگر می‌خواید این دستگاه چندین سال و بسیار عالی برای شما کار کنه و مهمون منزل شما باشه، باید هرسال اقدام به سرویس کولر گازی کنید و کلیه قطعات اون توسط متخصصین سرویس و تعمیر کولر گازی چک بشه و از سلامت‌‌‌‌‌ اون مطمئن بشید! اگر این کار‌ها رو انجام بدید، قطعا عمر کولر گازی شما بسیار بالا خواهد بود.